3dsmax 2020 Yeni özellikleri: Performans geliştirmeleri

0
51
3dsmax 2020
3dsmax 2020

3dsmax 2020 yeni özellikleri ve performans iyileştirmeleri sunuldu.Autodesk firması her yıl, 3dsmax sürümleri üzerinde güncellemeler yaparak yeni özellikleri kullanıma sunmaktadır.

Bu yeni versiyonda ise 3dsmax 2020 ile gelen özellikleri tanıtacağız. Aşağıdan Autodesk firmasının sunmuş olduğu videoyu izleyebilirsiniz.

İlk olarak Chamfer modifier  komutunda baya geliştirmeler yapılarak kullanıcı arayüzü iyileştirilmiştir.

Aşağıdan Autodesk firmasının sunmuş olduğu videoyu izleyebilirsiniz.

Yeni Özellikleri Performans ve Modelleme

  • Civil View – Yeni bir GIF Denetleyicisi Aracı, GIF dosyalarını bulur ve bunları PNG dosyalarıyla değiştirmenizi sağlar. Bu, özellikle Arnold Renderer’ı kullanırken, GIF dosyaları uyumlu olmadığından kullanışlıdır.
  • Modelleme – Kopyalanan ve yapıştırılan değiştiriciler artık adlarını korur ve komut dosyası olan booleans malzemelerini korur.
  • 3dsmax 2020 Performans – Performans iyileştirmeleri ile daha verimli olmanızı ve daha hızlı yinelemenizi sağlar. 

    3dsmax 2020 İyileştirmeler şunları içerir: görünüm alanında görüntülenen kare hızı (FPS) daha doğru olacak şekilde ayarlandı. 

    SetNormals MaxScript işlevi şimdi 10 kat daha hızlı. 
    Autobackup, ESC tuşuna basarak kesmek istediğinizde daha duyarlıdır.
  • Önizleme Animasyonu – Önizleme Animasyonunda ki iyileştirmeler şunları içerir: Yerel sürücülerde 1,5-3 kat daha hızlı oluşturma. 
    AVI codec seçimine izin verir.

3dsmax 2020 import ve diğer özellikler

  • Revit import – New Combine By seçenekleri, içe aktarma sırasında birden fazla nesneyi birleştirme işleminde bir araya getirme ölçütlerini seçmenize izin vererek size daha fazla esneklik sağlar.

    Revit Birlikte Çalışabilirlik artık Revit 2017, 2018 ve 2019 dosyalarını dosyaları yükseltmeden 3dsmax 2020 ‘ye içe aktarmanıza olanak tanır. 

    Ek iyileştirmeler arasında IES ışıkları, Revit Camera, Sun ve Sky’ın daha iyi çevirisi ve daha fazla kararlılık içermektedir. 

    Revit’i dosyalarını içe aktarmak öncekinden iki kat daha hızlıdır (dosya büyüklüğüne bağlı olarak)
    Revit’ten içe aktarılan ışıklar (FBX / RVT aracılığıyla) şimdi doğru şekilde çalışıyor.
    İçe Aktar iletişim kutusu iyileştirildi, böylece anlaşılması ve kullanımı daha kolay.
  • Unwrap UVW – Bir çok UV haritasıyla çalışırken daha hızlı bir büyüklük sırası eklendi ve piksel yakalama ayarları artık tasarruflu.
  • Etkileşimli ActiveShade görüntüleme çerçevesi – ActiveShade’de yapılan geliştirmeler, aynı görünümde aynı anda etkileşimde bulunmanıza ve görüntü oluşturmanıza olanak sağlar. 
  • Revit sürüm uyumluluğu – 3ds Max 2018 ve 3ds Max için Revit Birlikte çalışabilirlik (bu özelliğin yüklü olması koşulu ile) Revit 2018 dosyasını içe aktarırken artık dosyanızı yükseltmenize gerek yoktur.
  • Maya ile Alembik birlikte çalışabilirlik – Maya’dan Özel Öznitelikler, dönüşümler ve şekillerdeki öznitelikleri desteklemek üzere gruplandırılmıştır ve tepe rengi kümeleri Maya içe aktarma ve dışa aktarma ile uyumludur.
  • OSL Haritası – İyileştirmeler geliştirilmiş braket vurgulaması, sözdizimi vurgulaması ve daha iyi bir yerleştirme içerir. Viewport desteği, düğüm özellikleri ve geliştirilmiş Bump harita desteği gibi OSL özelliklerini destekler.
BU YAZIYI KAÇIRMA PİŞMAN OLURSUN :)   Sketchupda Performanslı Çalışmak için Yapılması gerekenler


CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz