Render MotorlarıVray Render

Sketchup Vray 3.60.02 Çıktı

Yüksek Kaliteli Dokular

Sketchup Vray 3.60.02Merhaba arkadaşlar , Sketchup Vray 3.60.02 versiyonu 15 şubat 2018 tarihi ile aktif oldu. Bu sürümle beraber uzun süredir, sketchup vray kullanan kullanıcılar en iyi sürüme sahip oldular.

Burada unutmadan bir önemli husustan bahsetmek istiyorum, 3.40 Sürümü bu 3 serisi için temel bir sürümdür ve bu sürümün üstüne gelmiş olan güncellenmiş sürüm Sketchup Vray 3.60.02 versiyonudur.

Özellikle orjinal kullanan kullanıcılar bu sürüme hemen sahip oldular.

Sketchup Vray 3.60.02 için gelen en iyi özellikler

Sketchup Vray 3.60.02 Optimizasyon ve İş Akışı İyileştirmeleri ;

* Kamera odak noktasını hesaplamak için iki yeni mod uygulandı. Odak uzaklığı artık, sahne kamera konumu ile hedef arasındaki mesafeye veya kamera konumu ile bir 3d alan içindeki sabit nokta arasındaki mesafeye bağlı olarak belirlenebilir. Bu şekilde, toplu iş, toplu iş veya animasyon oluşturma sırasında dinamik olarak değişebilir.

* V-Ray UV Tools artık bir malzeme uygulamak ve eşlemeleri aynı anda yapmak için kullanılabilir. Bu, seçilen bir malzeme ile V-Ray UV Eşleme işlevini yürütmek ve Boya Kovası (Keşif Aracı) etkin duruma getirmek suretiyle yapılabilir.

*V-Ray UV Tools / Küresel Projeksiyon modları geliştirildi
Malzemeleri Kaldır düğmesi uygulanmış (V-Ray UV Tools alt menüsünde). Geçerli seçime (grup, bileşen veya yüz) uygulanan malzemeleri ve tüm alt nesnelerini kaldırır
.

* Kamera Pozlama artık bir geçiş ile devre dışı bırakılabilir. Bu şekilde kamera ve hedef arasındaki mesafeyi değiştirirken görüntü pozlama korunabilir.

*Çok Mat render elemanı uygulandı. Sahnedeki V-Ray Object ID atamaları ile birlikte çalışır. Atanan benzersiz kimliklerin sayısı, oluşturma zamanında oluşturulacak Çok Matte öğelerin sayısını belirler. Her bir element üç (R, G, B) maske saklayabilir. Yeni eleman GPU (Hybrid) motoru tarafından destekleniyor.

 * Toplu İş ve Animasyon oluşturma geliştirildi. Küçük Sahne Geçişi ve Sahne Gecikmesi değerlerini kullanmak ve animasyon oluşturmak artık çok daha öngörülebilir sonuçlara neden oluyor. Toplu kamera konumları artık önceden tanımlanmış sahne görünümleriyle tamamen eşleşiyor.

* Su dokusu artık yeni Hareket Oranı parametresinin yardımı ile hareketli dalgalar için çarpma veya yer değiştirme haritası olarak kullanılabilir. Dalganın hızını hızlandırır veya yavaşlatır.

*Sketchup Vray 3.60.02 Malzeme editörün de, Tutarsızlıklara neden olma potansiyeli nedeniyle Kopyala / Yapıştır işlevi kaldırılmıştır.

*Kütüphane materyalleri doğrudan sağ tıklayarak / Seçime Uygula ile seçilen sahne nesnelerine doğrudan uygulanabilir.

* Belirtilen çıktı görüntüsü dosyası yolu olmadan, animasyonlar oluşturma artık mümkün

Sketchup Vray 3.60.02 Kullanıcı arayüzü

* Kamera ayarları yeniden düzenlendi

* Pozlama geçişi Kamera parametrelerine eklendi

* Uygulanan Kamera Odak Kaynağı açılır menüsü eklendi

* İnteraktif Rendering (İnteraktif Rendering) modunun etkinleştirilmesi Progressive geçişini otomatik olarak gizler. Etkileşimli mod her zaman aşamalı olarak görüntülenir, bu nedenle seçenek gerekli değildir

*Işınım Haritası, Işık Önbellek ve Caustik Disk Önbellekleme seçenekleri yeniden tasarlandı ve basitleştirildi.

* Işık Yol Haritası ve Işık önbelleklerine Kamera Yolu kullan onay kutusu eklendi
VRayBRDF malzeme katmanı Ortam Geçersiz Kılma serpme yeniden düzenlendi ve basitleştirildi

*Katmanlı Malzeme / Malzeme Seçenekleri / Raytrace Özellikleri kısmı eklendi. Cast Shadows ve Sadece Secondary seçeneklerinde (daha önce V-Ray 2’de mevcuttu) açıklandı

* İnteraktif Rendering açıkken Camera Stereo değiştirme özelliği artık kullanılamaz
Animasyon roll-out’u artık daha kolay erişim için Render Output çıktı alanının (üst düzey) dışında bulunuyor

* Render Interactive (ve Stop versiyonu) Varlık Editörü simgeleri, demlik görüntü pozisyonunun Render Production biriyle eşleşecek şekilde yeniden tasarlandı.

*Çok Katmanlı Oluşturma Elemanları listesine eklendi

* Su dokusu Hareket Oranı kaydırıcısı uygulanmıştır

UFUK ŞEN

Nasıl yeme içme ihtiyaçlarımızı kesintisiz olarak karşılıyorsak, öğrenme ve geliştirme ihiyaçlarımızı da sürekli kendimizi geliştirerek devam etmeliyiz.İnsanlara birşeyler verirken ve öğretirken aynı zaman da kendimizi geliştirdiğimizi de unutmayın. Sevgi ve Saygıyla..

İlgili Makaleler

8 Yorum

  1. çok faydalı bir makale olmuş emeğinize sağlık
    eğitiminizi izlemek isterim teşekkürler 😀

Emir akdemir için bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı

Reklam Engelleyici Algılandı !

Lütfen reklam engelleyicinizi devre dışı bırakarak bizi desteklemeyi düşünün!